SCUDETTO


Mendes oczekuje dla Leao blisko pięciokrotnej podwyżki

5 czerwca 2022, 07:51, Presidente Aktualności
Mendes oczekuje dla Leao blisko pięciokrotnej podwyżki

Wszyscy w Milanie zdają sobie sprawę, że zatrzymanie Rafaela Leao ma charakter priorytetu. Z takiego założenia wychodzą także nowi właściciele, którzy będą jednak musieli złamać dotychczasową politykę funduszu Elliott Management w zakresie płac i sięgnąć głębiej do kieszeni, jeśli myślą o przedłużeniu kontraktu z utalentowanym Portugalczykiem, informuje Sprotmediaset. Obecna umowa skrzydłowego obowiązuje jeszcze przez dwa lata i gwarantuje mu pensję 1,5 mln euro. Znajduje się w niej także zapis o klauzuli opiewającej na 150 milionów euro, która na ten moment działa na korzyść rossonerich i odstrasza potencjalnych kupców, podczas gdy Milan chce skupić się na rozmowach o nowej umowie. Co więcej, Maldini i spółka mają w planach podwyższenie klauzuli do poziomu 250 milionów. O podwyżce myśli także Jorge Mendes, agent Leao, który - według Sportmediaset - oczekuje dla swojego podopiecznego wynagrodzenia co najmniej w kwocie siedmiu milionów euro.



183 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Belotti/J.Rodriguez
Belotti/J.Rodriguez
6 czerwca 2022, 01:11
5 mln i część
0
krasy
krasy
5 czerwca 2022, 22:26
Zlatan tyle zarabiał więc teraz powinni się zamienić zarobkami z Leao i nic nie trzeba kombinować.
1
ceci791
ceci791
5 czerwca 2022, 22:25
7 mln to za takiego zawodnika promocja.....
2
blady77
blady77
5 czerwca 2022, 21:01
Mendes stary lis wie, że może sobie teraz pogrywać, bo dla Czerwonego Ptaka byłby to duży wizerunkowy cios gdyby zaszła potrzeba sprzedaży Leao na przywitanie z klubem.
0
Bigi30
Bigi30
5 czerwca 2022, 20:25
A czemu nikt nie interesuje co nie którym Krunicem nasz wielki pilkarz
0
primo2p
primo2p
5 czerwca 2022, 19:49
Takie są obecnie ceny oraz zarobki piłkarzy.
Czy nam się to podoba czy nie, to jest nowa rzeczywistość.
1
Bigi30
Bigi30
5 czerwca 2022, 20:26
Takie ceny zarobki to były 5 lat temu np.kessie tyle chcial
0
Dzida Laserowa
Dzida Laserowa
5 czerwca 2022, 19:05
Tu jest mowa o 7 bańkach a skończy się na 10 w negocjacjach. Dlatego albo podpisuje za 7 albo sprzedać za 100 baniek.
1
Pablo78
Pablo78
5 czerwca 2022, 18:48
Podwyżka się należy jak psu buda!!!Doceniać swoich graczy a nie znajdować na przepłacanie potem innych.
1
Enrico
Enrico
5 czerwca 2022, 19:04
Podwyżka owszem należy się, ale czy tak duża, to nie wiem, a jeśli, to dałbym na 6 lat za taką kasę. Ten chłopak na razie tylko pół roku ma interesujące i zdobył 1 scudetto, chce 7M, jeśli RedBird się zgodzi to ok, ale umowa powinna być na 6 lat tak jak Real ostatnio stara się z drogimi piłkarzami praktykować. Pamiętajmy że przez 2,5roku brał kasę za nic nie robienie, więc w jakimś sensie straciliśmy 3,75M za jego "czy się stoi czy się leży €1,5M+IVA się należy".
Edytowano dnia: 5 czerwca 2022, 19:05
0
Alessio_re6
5 czerwca 2022, 21:10
Enrico przyjacielu, ty chyba meczów i statystyk nie oglądałeś.
1
Szawik
Szawik
5 czerwca 2022, 17:35
Krótka piłka. Albo podwyższamy, albo sprzedajemy za rok. Żeby znowu nie zostać z ręką w nocniku.
2
landik
5 czerwca 2022, 17:10
6 mln max.
0
KosaX
KosaX
5 czerwca 2022, 17:29
Z takim podejsciem Milan nigdy nie bedzie wielki,nie po to Elliot sprzedal wiekszosc Milanu bysmy teraz oszczedzali milion na graczu ktory przerasta lige i jest zdecydowanie topowym zawodnikiem na swojej pozycji (obecnie).7 milionow dla takiego gracza to nadal nie jest duzo,dla takiego City,PSG czy chociazby Juventusu to nie bylby duzy problem tyle dac.
9
Boateng93
Boateng93
5 czerwca 2022, 17:59
7 mln euro dla Leao to 3/4 ligi angielskiej nie miałoby problemu, żeby mu tyle dać xD
4
Enrico
Enrico
5 czerwca 2022, 18:47
@Boateng93 - pamiętaj, że to liga włoska, bida i jeszcze raz bida, więc o ile 3/4 PL może mu tyle dać, to dla nas te 7 to chyba sufit, albo i ponad sufit. Beniaminek w PL ma chyba więcej niż u nas mistrz, więc ciężko to widzę, ale może się Red Bird szarpnie, zobaczymy.
0
Boateng93
Boateng93
5 czerwca 2022, 16:28
No nie oszukujmy się patrząc na obecnie realia na świecie tych 7 mln euro pensji to wcale nie są jakieś wygórowane żądania. Mówimy tutaj o kimś kto tę ligę przerasta.
6
inzaghi67
5 czerwca 2022, 14:48
Jeszcze raz piszę z prośbą do redakcji o info dla wszystkich z rozpiską naszych zawodników w reprezentacjach jakie były kiedyś wstawiane
0
Purysta
Purysta
5 czerwca 2022, 17:49
Późniejszym wieczorem wrzucę w wątku Ligi Narodów.
1
jasiom22
jasiom22
5 czerwca 2022, 14:06
4,5 mln za sezon, + nieokreslona pomoc w spłacie kary dla sportingu, w ratach. Ja uważam że to jedyna forma w jakie Milan miałby wyłożyć więcej kasy żeby nie było fermentu, tylko bonusy niezalezne od stałej pensji.

Niestety teraz najgorszy moment na przedłużanie, a mendes jak rozumiem też agent R.Sanchesa , czuje że może sobie pozwolić więc, bo Leao miał świetnà koncowke sezonu, a Milan ma parcie na Sanchesa do zastàpienia Kessiego.

Niestety, Milan jechał troche po bandzie z transferami.. "wychodzacymi" udało się z Gigio/Maignananem. Nie udało się z Hakanem. Teraz podobnie... może się udać z podmiana Romka.. . a nie koniecznie juz tak dobrze z Kessiem... ta polityka Elliotta z Maldinimi działa... ale to nie znaczy wcale ze zawsze bedzie działać. Nie będzie łatwo.

Jedyny argument Wysokich zarobkow dla Leao to jego wysoka kara. Musi jà jakos spłacić. A inne kluby chętnie wyłoża hajs wiec... Z tym zarzadem Milanu może być ciężko się dogadać Mendesowi.
2
Zuber
Zuber
5 czerwca 2022, 16:57
Jaki jedyny argument co Ty za farmazony piszesz. Taki Ramsey zarabia 7 a nie gra, Dybala też 7,5 chyba a wkład w grę mniejszy. Jak się chce chłopa zatrzymać to 7 mu trzeba dać i taka jest prawda.
2
Enrico
Enrico
5 czerwca 2022, 18:54
Zuber, nie porównuj Milanu do Juve.
Oni od Adidasa mają chyba z 60M od Fiata 40-50M jak nie więcej, a teraz porównaj tą kasę z naszę PUMĄ czy Emirates. Juve jest najbogatsze w Serie A, do tego Ronaldo z kominem sobie poszedł i mają możliwości, my nie, więc nie ma co nawet porównywać.
0
Zuber
Zuber
6 czerwca 2022, 11:35
Jak mam nie porównywać Milanu do Juve, jak to my jesteśmy mistrzami i to nasz zawodnik jest najlepszy w lidze, więc zasługuje na najlepsze siano. Z choinki się urwałeś? Idź powiedz Mendesowi i Leao, że nie damy im 7 mln bo Juve ma kontrakt od Adidasa a my nie. xD
0
Trzesuaf
Trzesuaf
5 czerwca 2022, 13:47
Ale on akurat jest warty 7-8mln.
1
Enrico
Enrico
5 czerwca 2022, 18:56
Może i jest, pytanie czy nas stać. Na to pytanie musi odpowiedzieć nam zadłużony w Elliocie RedBird.
0
marcinomilano
marcinomilano
5 czerwca 2022, 13:32
Mam deja vu
3
Enrico
Enrico
5 czerwca 2022, 19:11
Dokładnie, gdzieś już to było. Jeszcze brakuje tylko - na pewno podpisze.
0
Kadet411
Kadet411
5 czerwca 2022, 13:25
Dać mu tą podwyżkę, nie możemy się cofać teraz w rozwoju klubu, inni gracze to zaakceptują, w końcu MVP sezonu jest jeden, a ta podwyżka może mu dać jeszcze większego kopa, zobaczy wsparcie od zarządu
1
milanista1988
milanista1988
5 czerwca 2022, 13:15
5 mln na sezon i podwyżka do 7 mln na sezon po każdym sezonie, w którym zdobędziemy scudetto lub awansujemy do ćwierćfinału LM. I niech kombinuje ;)
1
KosaX
KosaX
5 czerwca 2022, 12:55
Dembele w Chelsea,nie ma oficjalki ale osiagneli porozumienie.Pytanie teraz co z Ziyechem? Bo niegdys byl mocno laczony z Milanem a teraz gdy przyjdzie kolejny prawo skrzydlowy dla niego moze nie byc miejsca.Zdecydowanie Ziyech z trojlo Berrardi i Zaniolo jest moim numerem 1.
1
Milanboy
5 czerwca 2022, 13:08
Skąd info.
0
KosaX
KosaX
5 czerwca 2022, 13:34
Mundo Deportivo.
0
Deus
Deus
5 czerwca 2022, 22:19
Zyiech to kot niesamowity, tak kreatywnego piłkarza to Mediolan dawno nie widział.
0
cbvirus
cbvirus
5 czerwca 2022, 12:49
7 mln to byłby kontrakt na poziomie Alexisa, Rabiota czy Ramseya. Myślę, że jest to jak najbardziej realne. W połączeniu z przedłużeniem o 3 lata np. jestem na tak.
7
Enrico
Enrico
5 czerwca 2022, 18:59
Lol, kolejny który zapomina ile Juventus ma kasy od Adidasa i Fiata, a ile my mamy kasy z Pumy i Emirates. Mistrzu, zrób bilans pomiędzy zyskami Juve i Milany i wtedy się okaże czy nas stać?
Jedynie RedBird moze nas uratować jeśli da zielone światło.
0
ACMarek
ACMarek
5 czerwca 2022, 12:16
Uważam że tacy gracze bazujący na szybkości bardzo szybko tracą swe walory maksymalnie około 30 roku życia. Młodzieńczy zapał minie może jakieś urazy ale ogólnie takich parametrów szybkościowych po 30stce trzymal nie będzie a jeśli się mylę to możecie podać jakiś przykład. 7-8 lat może jeszcze posmiga dlatego przedłużyć jedyny raz kontrakt niech pogra z 3 lata jeszcze i sprzedać.
5
inzaghi67
5 czerwca 2022, 14:51
Cuadrado.
Leao może z doświadczeniem nabędzie innych nawyków, jeśli się będzie dobrze prowadził. Nie musi ciągle bazować na szybkości. Dzisiaj Milan też gra jak gra bo brakuje zawodników do ataku pozycyjnego.
1
Giovanni Parafango
Giovanni Parafango
5 czerwca 2022, 12:14
7mln za przyszłego Ronaldinho to z pocałowaniem ręki powinni dać
1
kamilus
5 czerwca 2022, 12:25
Leao daleko do Ronaldinho...
20
Rafał0209
5 czerwca 2022, 12:31
Ronaldinho w swoim prime to najlepszy piłkarz w historii :)
14
kamilus
5 czerwca 2022, 12:33
Osobiście uważam, że jeśli chodzi o "magię" piłkarską czy "zabawę" piłką, to R80 > CR7 czy Messi. :)
5
Milanboy
5 czerwca 2022, 12:41
Rafał0209 - Lionel Messi oraz Diego Maradona.
1
hyrus13
hyrus13
5 czerwca 2022, 12:52
Ronaldinho w najlepszym okresie był dwie klasy lepszy od najlepszych :) Szkoda, że prócz sportu lubił też inne przyjemności.
7
Manolas
5 czerwca 2022, 13:24
Nikt nigdy sie nie zbliżył i nie zbliży umiejętnościami do Rooniego. Długo dlugo nic i dopiero gdzieś tam na końcu tunelu widać Il Fenomeno
6
Milanboy
5 czerwca 2022, 13:28
hyrus13 - Strzelił blisko 100 goli w jednym roku i miał tak wpływ na grę JAK Leo? Nie I nie zaprowadził samodzielnie Argentyny jak Maradona.

Technikę raczej najlepszą w historii ale nie, to nie jest poziom Messiego czy Maradony.
1
MilanHomer
MilanHomer
5 czerwca 2022, 13:40
Ronaldinho najlepszy w historii na swojej pozycji! (trzeba mieć na uwadze, że pozycji na boisku jest sporo, które do tego różnią się zadaniami itd.)

Rozumiem, że w sprawie Maradony, Pele, czy innych tego typu piłkarzy wypowiadają się ludzie, którzy oglądali ich na żywo :)

W każdym sporcie są tacy zawodnicy, legendy, których nikt na oczy nie widział i tylko ze względu na to, że ktoś ich kiedyś umieścił w rankingach dalej tam są.

Nie jest to umniejszanie ich umiejętnościom, czy wpływowi na rozwój danego sportu, tylko jak mam ocenić Ernesta Wilimowskiego względem Lewego np.? Ernest rypnął 3-4 gole w jednym meczu na MŚ Brazylii, która wówczas była topem. Lewy tego nie zrobił, jest słabszy?
0
Marios77
Marios77
5 czerwca 2022, 13:42
Ale odpłynąłeś…. Porównywać go do Ronaldinho…. Pozdrawiam
0
Deus
Deus
5 czerwca 2022, 18:49
magia, zabawa to jasne że R80 historyczny top ale czysto sportowo to CR7 i Messi zostawili go daleko w tyle. Jak zresztą wszystkich innych.
0
Fushnikov
Fushnikov
5 czerwca 2022, 12:08
Widzę fajnie tu się dysponuje kogoś kasą. Niektórzy to piszą że na 8 zasługuje bo zagrał 1 powtarzam JEDEN!! Sezon dobrze. Niech odda za pozostałe co grał piach to może i dostać 7. Co za głupoty niektórzy tu wypisują to głowa mała. Jakby ktoś dał 150 to raczej klub się nie zawaha go oddać z takimi wymaganiami.
5
Ledux
Ledux
5 czerwca 2022, 12:16
Pragnę zauważyć ze Rafa wraz z każdym sezonem gra coraz lepiej oraz ma coraz lepsze libczy. Stały rozwój. Zeszły sezon byl dobry. Ten byl świetny
11
kusniak_22
kusniak_22
5 czerwca 2022, 12:49
Pieniądze klubu to duża część z biletów, sprzedaży koszulek, akcesoriów, praw telewizyjnych, więc nie gadaj głupot, że ktoś wydaje nieswoje pieniądze.
4
cbvirus
cbvirus
5 czerwca 2022, 13:05
A czyją kasą mam dysponować jak rozmawiam o inwestycjach swojego klubu? Mam każdy komentarz poprzeć zabezpieczeniem na depozycie kilku milionów euro?
3
hyrus13
hyrus13
5 czerwca 2022, 13:15
Kusniak

Bardzo fajna uwaga. Wielu z nas wydaje spore pieniądze w klubie, a później teksty „łatwo wydawać nieswoje”.
0
Fushnikov
Fushnikov
5 czerwca 2022, 14:04
Cbvirus sory nie wiedziałem, że Milan to twój klub xD
Nie no to sorry
Oczywiście że wydajesz nie swoje pieniądze. To że kupiłeś bilet czy koszulkę to nie znaczy że masz decydować kto ile ma zarabiać. W którym sporcie kibic decyduje ile zawodnik ma zarabiać. Co to za w ogóle za glupie podejście xD
Edytowano dnia: 5 czerwca 2022, 14:07
1
Pepik
5 czerwca 2022, 14:52
^
Nikt nie decyduje kto ile ma zarabiać, tylko ile UWAŻAJĄ, że dany piłkarz ma zarabiać. Wiesz co to opinia ? Cardinale nawet tego nie przeczyta, więc nie bój się, nie wezmą naszych wpisów pod uwagę
2
cbvirus
cbvirus
5 czerwca 2022, 14:55
^to

No dokładnie xD. Nikt nie podejmuje żadnych decyzji, tylko wyraża opinie co do tego czy dane postępowanie byłoby właściwe czy nie.
1
Szulaj22
Szulaj22
5 czerwca 2022, 12:01
Nie dziwie się że chce takiej podwyżki bo to przez niego Rafa musi zapłacić 15mln kary. Na miejscu zawodnika zmieniłbym agenta i go pozwał.
1
Rafał0209
5 czerwca 2022, 12:14
I skończył jak Tonali dziś po dobrym sezonie nie ma mowy o podwyżce, Mendes co by o nim nie mówić to jest top jeżeli chodzi o agentów i wydusi Milan jak cytrynę.
0
cbvirus
cbvirus
5 czerwca 2022, 12:50
Rafał0209

Bzdura. Były głosy, że klub będzie chciał podnieść pensje Tonaliemu za ten sezon.
1
Szulaj22
Szulaj22
5 czerwca 2022, 14:27
Rafał0209 Topowy agent to był Mino a nie Mendes ktory robi swojemu podopiecznemu długo ze swojej winy i na dodatek zawodnik sam musi spłacac dlug przez nieznajomość prawa swojego agenta.
0
Gerada
Gerada
5 czerwca 2022, 11:59
6-7 milionów to optymalna pensja dla Leao, osobiście preferowałbym kontrakt o rok dłuższy niż się spekuluje i bez jakiejkolwiek klauzuli :P ale i do 2026 będzie spoko.
Polityka klubu wydaje się być dość przejrzysta - nowym graczom nie oferujemy kontraktów powyżej 4m (zakładam, że Czerwony Ptak albo nieco podwyższy ten pułap albo zrobi pojedyncze wyjątki). Graczy, którzy w klubie wypalą nagradzamy nowymi umowami, które mogą przekroczyć owe 4m. Rafa jest najlepszym lub jednym z najlepszych graczy w zespole. Logiczne, że dla niego wypada przekroczyć owe 4m i to wyraźnie. Stąd 6m wydaje się takim wariantem w punkt, a do 7m można to spokojnie naciągnąć chociażby dlatego, że za rok - dwa za 150-200m spieniężyć go i odzyskać te kilka milionów różnicy kontraktowej nie będzie trudno... Osobiście ciągle liczę na to, że Milan zrobi level up także w Europie na przestrzeni dwóch sezonów i Rafa zwyczajnie nie będzie musiał szukać innego miejsca dla siebie żeby mieć szansę walczyć o trofea.
1
Fushnikov
Fushnikov
5 czerwca 2022, 12:03
Myślisz że ktoś da nam 150-200??
Jeżeli tak to Milan wróciłby na właściwe mistrzowskie tory. Bo narazie to odchodzą za darmo albo za frajer wartościowi gracze.
1
Gerada
Gerada
5 czerwca 2022, 12:08
@ Fushnikov - myślę, ze za rok - dwa jego wartość znacząco wzrośnie bo oficjalnie przestanie być 'one season wonder', więc, tak, myślę, ze JEŚLI na ważnym kontrakcie przyjdzie nam go za dwa lata sprzedawać to za grube pieniądze i chętni się znajdą.
0
MilanHomer
MilanHomer
5 czerwca 2022, 13:43
Fushnikov
Grealish kosztował 110 mln euro, a przy obecnym tempie rozwoju Rafała, to w 2026 będzie on warty pod 250-300 mln euro, patrząc na to za ile poszedł fenomenalny technicznie, ale mizerny mentalnie i drużynowo Neymar.
0
Fushnikov
Fushnikov
5 czerwca 2022, 14:08
Grealish jest przereklamowanym jedno sezonowcem.
Poza tym ile masz transferów na takie kwoty spoza Anglii? Wewnętrzne są kosmiczne. Mało komu z innej ligi udało się przejść za takie sumy.
0
pwentrys
pwentrys
5 czerwca 2022, 11:50
Chyba każdy duży klub ma obecnie jego pozyzcję obstawioną na lata. Wydawanie na niego fortuny, to byłaby tylko głupia zachcianka ze strony klubu pozyskującego, a jeśli odejdzie za darmo to duże prawdopodobieństwo, że skończy jak Gigio na ławce z płaczem.
2
RaveL
RaveL
5 czerwca 2022, 11:47
Jeśli chcemy walczyć o najwyższe cele co roku to nie możemy płacić naszym topowym zawodnikom 1,5 bańki i oczekiwać, że mała podwyżka załagodzi sprawę. W tym przypadku jest jeszcze problem Sportingu i nie oszukujmy się on teraz będzie szukał miejsca gdzie dadzą mu tyle, by jak najszybciej spłacić ten dług.
1
Vol'jin
5 czerwca 2022, 11:49
3 krotna podwyżka to mało rozumiem ? :) przy dobrych wiatrach 4 krotna też?
2
Cesash
Cesash
5 czerwca 2022, 11:59
To prawa, ale jak Vol'jin napisał. Przecież nie oferujemy mu 10% podwyżki. Wyobraź sobie, że teraz masz dostać 3x tyle co obecnie zarabiasz. Fajnie by było, co?
1
kamilus
5 czerwca 2022, 12:28
Rozumiem argumenty @Vol'jin, ale tutaj temat dylemat inny - czy zgodzić się na podwyżkę x3 lub x4 u obecnego pracodawcy, czy pomęczyć się jeszcze max 2 lata (bo do transferu może dojść wcześniej) i dostać x5 lub x6 + kilka(naście?) mln za sam podpis w innej firmie?
0
RaveL
RaveL
5 czerwca 2022, 13:10
Myślicie, że piłkarzy obchodzi, że może dostać trzykrotną podwyżkę u obecnego pracodawcy skoro wpajane mu jest przez agentów, że jak poczeka i przejdzie do innego klubu to dostanie sześciokrotność tego co zarabia albo i więcej? Tak fajnie jest zarabiać trzy razy tyle ile się obecnie zarabia, ale jeśli mógłbym zarabiać sześć razy tyle to bym się nawet nie zastanawiał i przecierpiał jeszcze rok czy dwa u obecnego pracodawcy. On nie jest skazany na Milan, więc kategoryczne odrzucanie myśli, że gość, który ciągnął naszą grę przez prawie cały sezon chce zarabiać dużo więcej to absurd. No chyba, że chcemy żyć w erze Borinich i Mesbahów.
0
artorn
artorn
5 czerwca 2022, 11:34
Znizyc, podpisac, szukac juz zastepstwa
0
Cesash
Cesash
5 czerwca 2022, 12:01
Co zniżyć i podpisać?
1
Janik14
Janik14
5 czerwca 2022, 11:23
7 to za dużo, jasne miale super sezon. Ale to dopiero jego 1 taki rok, Uwielbiam rafe ale jednak myślę że.z 7 to przesada.
0
Rafał0209
5 czerwca 2022, 11:41
Niech dostanie i 10mln co nas to obchodzi, kibic ma mieć najlepszych graczy w zespole, a nie martwić się o portfel właściciela, ktoś powie FFP w imię czego mamy słuchać najbardziej skorumpowanej organizacji jaka kiedykolwiek działała w sporcie
2
Vol'jin
5 czerwca 2022, 11:49
a potem będzie pikachu.gif jak się powtórzy sytuacja z Interu ;] albo China Milan
1
kamilus
5 czerwca 2022, 12:29
@Rafał0209
"w imię czego mamy słuchać najbardziej skorumpowanej organizacji jaka kiedykolwiek działała w sporcie"

Dopóki gramy w ramach tej organizacji, dopóty musimy przestrzegać ich zasad.
0
Nevi
Nevi
5 czerwca 2022, 11:15
Z ejdnesj strony mozna powiedziec ze Pioli ulepi cos z tego co ma, ale Allegriemu tez uszczuplali kadre i wiadomo jak to sie skonczylo.

Patowa sytuacja, siedem za duzo ale inne kluby wiedza ze nas nie stac i nie dadza duzo za niego, pewnie 70-80 przy dobrych negocjacjach.
0
Marcin1995
5 czerwca 2022, 11:12
Offtop:Jakaś koalicja San Sesto przeciw budowie stadionu, czyli standard, czas pogodzić się z tym że za naszego życia ten stadion tak potrzebny Milanowi nie powstanie.....
0
Rafał0209
5 czerwca 2022, 11:19
Nie wiesz o co chodzi? to zawsze chodzi o pieniądze jak nie posmarujesz to nawet w Perkowicach nie wybudujesz stadionu, daj szejka z PSG to by pewnie na środku Watykanu postawił stadion, co nie zmienia faktu że Milan ma racje i nie daje dymać tej Włoskiej ściemie.
2
Marcin1995
5 czerwca 2022, 11:23
@Rafał0209:Serio, nie wiem ile tam trzeba było by posmarować, Włochy są jakimś totalnym zaściankiem w tej kwestii ile klubów próbowało budować stadion i nic z tego nie wynikło? Uważam że tu największym problemem są leśne dziadki, będą blokować wszystko co postępowe
0
hyrus13
hyrus13
5 czerwca 2022, 11:38
No, ale kto jest w tej koalicji, politycy, mieszkańcy, burmistrz Mediolanu?
0
Marcin1995
5 czerwca 2022, 12:01
https://www.calcioefinanza.it/2022/06/05/sesto-la-sinistra-contro-lo-stadio-non-e-una-priorita/
1
hyrus13
hyrus13
5 czerwca 2022, 13:06
Póki co mamy jakiegoś ziomka, który chce być burmistrzem Sesto. To dziwne, bo wybory samorządowe we Włoszech były kilka miesięcy temu. Typ się domaga parków i zieleni, a z tego co kojarzę, to nowy stadion miał być właśnie bardzo eko. Biorąc pod uwagę, że burmistrz jest zainteresowany i jest na początku kadencji, jest spora szansa na pomyślne rozwiązanie.
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
5 czerwca 2022, 11:06
Są 2opcje podpisuje za 6mln ewentualnie jakiś bonus
Ale sprzedac już teraz za dobrą kasę która sfinansuje 3dobre transfery i np. Lang na lewą ok... będzie trudno wyrównać leao ale za ten hajs wyrówna się jeszcze SPO i PS
0
Bigi30
Bigi30
5 czerwca 2022, 11:01
Sprzedać za 100 kupić 2-3 grajków
1
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 11:02
Tylko komu? Jakoś kolejki chętnych nie widać.
1
nokoments
5 czerwca 2022, 11:07
Tylko 2-3? Amator. Ja bym to widział tak:
Kalinic - 30
Biglia - 20
Musacchio - 18
Rodriguez - 15
Borini - 6
stary Donnarumma - 1
Halilovic - ZA DARMO!!1
I jeszcze nam z tej stówki zostanie na waciki. :)
Edytowano dnia: 5 czerwca 2022, 11:08
2
luba17
luba17
5 czerwca 2022, 11:08
Przecież Real niby go chce, wiec chętni się znajdą. Borussia też chciała go sezon temu…
Prawda jest taka ze jeżeli faktycznie mamy mieć kogoś na kontrakcie gwiazdy to Leao może być tym gościem. Myśle ze w tym przypadku czeka Nas powtórka z Salahem i Romą. Taka sama ścieżka rozwoju i znaczący skok umiejętności po transferze
0
Rogo1989
Rogo1989
5 czerwca 2022, 10:52
To już wiadomo dlaczego chcą kupić Langa. Leao nie przedłuży kontraktu, jeżeli nie dostanie tyle ile chce dla niego Mendes. Także może się szykować poważne osłabienie.
1
hyrus13
hyrus13
5 czerwca 2022, 10:50
Na teraz pijawka chce 7 mln, ale trzeba się pospieszyć, bo w lipcu oferta będzie już nieaktualna.
2
cbvirus
cbvirus
5 czerwca 2022, 13:04
Pijawka xDD. Bez problemu dostanie takie pieniądze w każdym angielskim klubie, wielu hiszpańskich a i myślę, że Juve czy Inter też by dla niego znalazło budżet.
1
hyrus13
hyrus13
5 czerwca 2022, 13:51
„Pijawka” tyczyło się oczywiście Mendesa.
0
Dusiek
Dusiek
5 czerwca 2022, 10:44
Myślę, że 6 mln byłoby uczciwie po ostatnim sezonie. Dodać może jakies bonusy, żeby mu było przyjemniej. Natomiast, jeśli nas na niego nie stać, to należy go sprzedać za kupę hajsu i godnie zastąpić. Chociaż osobiście wolałbym, aby Rafa z nami został :)
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 10:46
Na razie nie ma chętnych na sypnięcie tą górą hajsu.
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
5 czerwca 2022, 11:02
Jak nie ma ?
Real city psg już sprawdzają temat
1
nokoments
5 czerwca 2022, 10:44
Tymczasem, wg seriea.pl Roma oczekuje za Zaniolo 50 mln, a 15% kwoty transferu ma trafić do Interu - kolejny powód, żeby typa odpuścić.
Życzę Interowi wszystkiego najlepszego, ale niech merdki same sobie radzą z ogarnięciem budżetu na przyszły sezon. xD
4
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 10:47
50 milionów. Chyba chilijskich pesos.
8
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
5 czerwca 2022, 10:50
Niech jeszcze wezmą Sramakke i utopia łącznie 100 baniek.
4
Manolas
5 czerwca 2022, 10:43
Dać mu bonusy za kanadyjke to może i te 7 mieć wtedy uczciwie na nie zarobi
5
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
5 czerwca 2022, 10:42
Zasłuzył na ten nasz górny pułap.
Oby tylko dalej trzymał po podpisie taka sama formę.
0
Paolo03
Paolo03
5 czerwca 2022, 10:40
Te sprawy kontraktowe to jakaś zmora ostatnich czasów, nie tylko u nas. Wielu zawodników zaczyna odchodzić albo majaczyć o pensji.
Trzeba znaleźć 11 Tonallich na każdą pozycje :)
1
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 10:48
Zaczekaj jeszcze rok dwa i zobaczysz jak Twój Tonali będzie negocjował. Jeszcze się zdziwisz.
0
Yabaye
Yabaye
5 czerwca 2022, 10:26
Żadne 7, absolutnie. Dzień po podpisaniu takiego kontraktu do siedziby zapukają agenci Theo, Maignana, Benka, aby wyrównać płace. I cała polityka uzdrawiania finansów pójdzie się czesać.
7
Rogo1989
Rogo1989
5 czerwca 2022, 10:53
No tak lepiej sprzedać i kupić kota w worku. Genialna polityka.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 11:01
Niestety może nie być innego wyjścia. Pewnych ograniczeń nie przeskoczysz. Zresztą 90% klubów na świecie tak musi funkcjonowac.
1
checa1983
checa1983
5 czerwca 2022, 12:12
Co prawda to prawda ale inaczej się nie da . Gorszy sezon zespołu i sami będą uciekać jak "$zczurki ...
Edytowano dnia: 5 czerwca 2022, 12:18
0
cbvirus
cbvirus
5 czerwca 2022, 12:54
Naiwny jesteś jeżeli myślisz, że by nie zapukali bez tego przedłużenia. Przecież to już się dzieje. Agenci Kessiego nie zapukali? Agenci Donnarummy nie zapukali? Hakana? Romka? A jak skończyli Ci piłkarze? Uważasz, że warto to powtórzyć i znowu musieć przebudowywać drużynę, bo sobie narzuciliśmy widełki na poziomie klubu bijącego się o Ligę Europy?
0
Semper Fideli
5 czerwca 2022, 10:25
Jak dla mnie to Paolo z nowym szefem muszą podejść do tematu twardo i od razu postawić jasne warunki jakie panują w klubie. Dla mnie nie bedzie dramatu jesli bedzie postanowione ze klub nie wychodzi poza jakieś tam granice płacowe i kropka. Ważne by takich zawodników jak Rafa nie oddawać za darmo tylko wypuszczać za maksymalne kwoty.

Offtop
Dembele blisko Chelsea. Coraz ciaśniej w drugiej linii angoli, Ziyech, Pulisic czy Hudson-Odoi zapewne na wylocie.
4
Tanger
Tanger
5 czerwca 2022, 10:24
Ta kwota to lekka przesada jak na zawodnika, który jest kluczowym zawodnikiem Milanu od zaledwie jednego sezonu, a jeszcze rok temu część ludzi optowała za jego odejściem, bo w bardzo dobrej formie był Rebić, a Leao co rusz irytował brakiem zaangażowania na boisku. Te +7 mln pewnie wynika też z zainteresowania innych klubów. PSG bez problemu mogłoby rzucić Leao na stół +10 baniek za sezon. Milan chce go zatrzymać, pytanie jak bardzo Leao chce zostać w Milanie, żeby było jakiekolwiek pole do negocjacji.

Jak dla mnie osobiście, idealnym wyjściem byłoby zaoferowanie mu kontraktu w wysokości 5-5,5 mln, z opcją wzrostu do tych 7,5 w przypadku zaliczenia przez Leao double double w kanadyjce w przyszłym sezonie. No, ale to Maldini jest dyrektorem w Milanie i ma najlepszy ogląd sytuacji. Trzeba wierzyć, że czego Paolo nie zrobi i nie podpisze, to Milan wyjdzie z jak największą korzyścią z tej sytuacji.
1
milan2002
5 czerwca 2022, 10:22
Jak na rolę jaką odgrywa w ofensywie w tym momencie to 7mln jest uczciwą kwotą. Klub powinien przystać na tę propozycję i podwyższyć klauzulę odstępnego do 250mln.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
5 czerwca 2022, 10:22
Im dłużej będziemy czekać z kontraktem, tym gorzej. Zresztą już teraz to widać.
1
chory
chory
5 czerwca 2022, 10:20
póki nie chcą 8 albo więcej to ok, jest wart tyle kasy
2
grayman88
grayman88
5 czerwca 2022, 10:14
Prawda jest taka że dostanie tyle za granicą. Czy w Anglii czy w Hiszpanii. Wg mnie powinien zostać. Nie byłem jego fanem. Gdyby to ode mnie zależało już dawno by go tutaj nie było. Pomylilem sie. Ale z drugiej strony jeżeli taki Real dałby 100mln nikt mi nie powie ze nie dalibyśmy rady go zastąpić. Jeżeli nie przedluzy kontraktu do lipca sprzedać. Nie możemy pozwolić kolejnemu piłkarzowi odejść za darmo
0
DarQ
DarQ
5 czerwca 2022, 10:07
Jak teraz podpiszemy nawet za 10 mln. to i tak zyskujemy. Za pół roku propozycja ze str. gracza będzie 12, a za rok 15 itd. A poźniej to 20 i 25 jako zaporowa propozycja Mendesa by w ogóle nie siadać do negocjacyjnego stołu. Przepraszam ale będę się powtarzać - propozycje zarobkowe ze str. piłkarza są nie tylko proporcjonalne do umiejętności ale przede wszystkim do czasu wygaśnięcia umowy. Z tego powodu Leao także podzieli losy Gigio, Hakana i Franka. Z fajnego, bardzo dobrego i potrzebnego piłkarza stanie się pijawką o wątpliwych umiejętnościach.
3
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 10:25
Zyskujemy pod warunkiem utrzymania formy. W przeciwnym razie tracimy ogromne pieniądze.
1
DarQ
DarQ
5 czerwca 2022, 10:47
Ale w kolejnym roku może być znów zwyżka formy i mamy zawodnika z "bezpiecznym" 4 letnim kontraktem i możliwość handlowania za przyzwoite pieniądze.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 10:51
A może być powrót do formy z poprzednich sezonów i mamy gościa z gigantyczną pensją, długim kontraktem którego nie da się pozbyć z klubu.
1
DarQ
DarQ
5 czerwca 2022, 11:30
Jak za 8 będzie klepnięty to wg. Ciebie to takie gigantyczne pieniądze? Z bezpieczenstwem na 4 lata? Z Milanem pukającym już do Europy? Z możlwością sprzedania go za b dobrą kasę. A taki Zlatan brał 6 , a do mistrzostwa to raczej Leao się bardziej przyczynił. Dlatego ja nie widzę tu gigantycznych pieniędzy. 15 za rok to będą gigantyczne.
0
Michał92
Michał92
5 czerwca 2022, 09:57
Dać mu nawet te 7, gość za 1-2 lata będzie bił się o złotą piłkę, jeżeli mamy wstać z kolan w Europie, to nie możemy mieć pułapu płacowego na poziomie 5-6 baniek, inaczej się nie da :P.
8
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 10:26
O ile stać nas obecnie na to wstanie z kolan.
0
Michał92
Michał92
5 czerwca 2022, 10:54
Tak jak Pan mówisz, Panie prostownik :D
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 11:00
Przy czym nie uważam że jesteśmy na kolanach. Jesteśmy spokojnie wśród 10 -13 najsilniejszych klubów w Europie. A takich poza naszym zasięgiem jest może 5-6. Trudno to nazwać kleczeniem.
0
Cesash
Cesash
5 czerwca 2022, 09:57
Już się zaczyna. Następny za darmo odejdzie?
0
wielki prostownik
wielki prostownik
5 czerwca 2022, 10:27
To nie jest wykluczone. Taki standard na rynku się robi. Nawet topowe kluby tak tracą zawodników.
0
Cesash
Cesash
5 czerwca 2022, 11:57
No zauważyłem, że zawodnicy siedzą w klubie do końca lontraktu, żeby nowy nie musiał płacić za wykup, dzięki czemu dostaną lepszą pensję. Ehh...
0
matten
matten
5 czerwca 2022, 09:56
Ponegocjować, zejść do 5-6 mln podstawy + bonusy i gitara. Jeśli chcemy zatrzymać wyróżniających się zawodników, to trzeba im dobrze zapłacić. Nie każdy piłkarz będzie Tonalim, dla większości to tylko zawód i pójdą grać tam, gdzie lepiej zarobią.
3
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się